• Premium kwaliteit
  • Advies op maat
  • Eigen bedrukking

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons beleid voor terugbetalingen en retourzendingen is geldig gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of ruil aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen komen niet in aanmerking voor retourzending. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen zijn, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen.

Aanvullende niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke of geen terugbetalingen worden verleend:

  • Elk artikel dat niet in zijn originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan ons te wijten zijn.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen:

Nadat uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende terugbetalingen:

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt gepost.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit alles heeft gedaan en u heeft nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via klantenservice@squadt.nl.

Verkoopartikelen:

Alleen artikelen tegen de normale prijs kunnen worden terugbetaald. Verkoopartikelen kunnen niet worden terugbetaald.

Ruilen:

We vervangen alleen artikelen als ze defect zijn of beschadigd zijn. Als u het wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail naar klantenservice@squadt.nl en stuur uw artikel naar: Squadt, Bedrijvenpark Twente 300, 7602KK in Almelo.

Cadeaus:

Als het artikel als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht en rechtstreeks naar u werd verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u gemaild.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd toen het werd gekocht, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om u later te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en komen ze te weten over uw retourzending.

Verzenden van retouren:

Om uw product te retourneren, moet u uw product verzenden naar: Squadt, Bedrijvenpark Twente 300, 7602KK in Almelo.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat het geruilde product bij u aankomt, variëren.

Als u duurdere items retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Heeft u hulp nodig?

Neem contact met ons op via klantenservice@squadt.nl voor vragen met betrekking tot terugbetalingen en retourzendingen.